https://www.youtube.com/watch?v=njQkciZi4po
https://www.youtube.com/watch?v=njQkciZi4po

תקשורת > אינטרנט > אתרי תוכן


איך מוסיפים כרטיס עסק באינדקס Can-Now?

מאת:איתן כהן 04/12/2014


ראשית, סמן את כל הטקסט הרשום מטה והעתק אותו למעבד תמלילים כלשהו, זאת כדי שתוכל לקרוא בזמן מילוי הפרטים.

 

1.   מקליקים על "הוסף בית עסק חינם!" (מלבן כתום בצד ימין). תוצאה - יפתח דף התחברות.

2.   מקליקים על "הוסף כרטיס". תוצאה - יפתח "חלק א' - פרטי בסיס" בדף הוספת בית עסק.

3.   מקלידים את שם העסק. לא חוקי שם עסק שכבר קיים במערכת או שם של קטגוריה באתר (סעיף 6 בתקנון).

4.   בוחרים תחום עיסוק. שים לב! יש לבחור מתוך הרשימה המוצעת / הקטגוריות שקיימות באינדקס.

5.   בוחרים שם של ישוב. שים לב! יש לבחור מתוך הרשימה המוצעת. איות שונה ימנע שמירה של הכרטיס.

6.   מקלידים רחוב ומספר. לא חובה, אבל רצוי לצורך הצגת מיקום על מפה. באפליקציה גם מאפשר ניווט של waze.

7.   בוחרים אזור שרות. עבור האפשרות "באזור העסק", אזור השרות יהיה כל הישובים שמסביב לישוב של העסק.

8.   בוחרים סוג טלפון ומקלידים מספר (מקף אחרי הקידומת). אפשרות להזנת מספר נוסף בהקלקה על העיגול הירוק.

9.   במידה ולעסק יש אתר (או דף עיסקי בפייסבוק) מזינים את הכתובת. להזנה מדוייקת מומלץ לעשות העתק-הדבק.

10. מקלידים (או מדביקים) תאור של העסק. לא חובה, אבל רצוי מאד. מוגבל ל- 450 תווים.


11. מקליקים על "חלק ב' - זמני שרות" (פס אפור בתחתית החלון). תוצאה - יפתח דף זמני השרות של יום ראשון.  

12. מקליקים על אחת משלוש האפשרויות (כל היום, חלק מהיום, סגור). הקלקה על "שמור" מעבירה להזנה של היום הבא.

13. עבור "חלק מהיום" יש לבחור שעת התחלה ושעת סיום. אם לא יום עבודה מפוצל, דלג לסעיף  15.

14. עבור יום עבודה מפוצל, הקלק על העיגול הירוק ובחר שעת התחלה ושעת סיום בחצי השני של אותו יום.

15. במידה וזמני השרות של ראשון עד חמישי (כולל) זהים, הקלק על "שמור א-ה" וההזנה הבאה תהיה של יום שישי.

16. ניתן להחריג את הזמנים שהוזנו לטבלה השבועית עם זמנים פרטניים שבוחרים בחלק של "זמינות לתאריכים מסויימים".

 

17. מקליקים על "חלק ג' - רישום ושמירה" (פס אפור בתחתית החלון). תוצאה - יפתח דף להזנת פרטי התחברות.

18. עבור שם משתמש מזינים את כתובת הדואר האלקרטרוני (Email) של העסק.

19. עבור סיסמא מזינים לפחות 6 תווים. חוזרים על אותם תווים גם בתיבה השמאלית.

20. מאשרים (בהקלקה) הסכמה לתקנון.

21. מקליקים על כפתור "שמור וסיים". אם הכל תקין (אין הודעות שגיאה) התוצאה תהיה מעבר לדף "חבילות ומבצעים".

22. במידה והכרטיס לא נשמר, יש לתקן ו/או להשלים בהתאם להודעות השגיאה. אנו ממליצים גם להקליק על כפתור "תצוגה מקדימה" לפני שמקליקים על "שמור וסיים".


שאלות לצוות האתר ניתן לשלוח באמצעות "צור קשר". אנו נשמח לסייע בהקדם האפשרי.


בהצלחה !